Στην Haute Couture συλλογή του Brand Area πρωταγωνιστούν curvy μοντέλα

 • Diversity  • Στην Haute Couture συλλογή του Brand Area πρωταγωνιστούν curvy μοντέλα
area plus size cover

Στην Haute Couture συλλογή του Brand Area πρωταγωνιστούν curvy μοντέλα

Είναι αδιαμφισβήτητο, ότι τα τελευταία χρόνια ο χώρος της μόδας έχει κάνει μεγάλα βήματα προόδου στο όνομα της ποικιλομορφίας. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δε θα μπορούσαμε να πούμε και για την haute couture, ένα τελείως διαφορετικό κεφάλαιο στον θαυμαστό κόσμο της μόδας.

Οι μεγάλοι οίκοι εξακολουθούν να παρουσιάζουν συγκεκριμένα πρότυπα ομορφιάς, κάτι που παρατηρήθηκε έντονα ακόμη και στις τελευταίες haute couture επιδείξεις μεγάλων οίκων, όπως Chanel και Dior.

Οι αρκέτα νέοι στο χώρο σχεδιαστές του Brand Area, Beckett Fogg and Piotrek Panszczyk, αποφάσισαν να κάνουν την απόλυτη ανατροπή, επιλέγοντας στην επίδειξη της πρώτης τους haute couture συλλογής, curvy μοντέλα αλλά και ένα diverse cast γενικότερα.

Οι ίδιοι αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Για την πρώτη μας υψηλής ραπτικής συλλογή, θέλαμε να τονίσουμε το πάθος μας για το custom tailoring. Νιώθουμε ότι κάθε σώμα είναι όμορφο και μοναδικό, με τον δικό του τρόπο. Θέλαμε να το αναδείξουμε αυτό παίζοντας με μια ποικιλία από σιλουέτες, καθεμία από τις οποίες κολακεύει αυτόν που το φοράει. Παρουσιάζοντας έτσι ότι η ομορφιά και η τέχνη μπορεί να είναι exclusive αλλά παράλληλα περιλαμβάνει διαφορετικούς σωματότυπους».

Νιώθουμε ότι κάθε σώμα είναι όμορφο και μοναδικό, με τον δικό του τρόπο.

Παρά το γεγονός ότι το brand Area δεν είναι επίσημα μέλος τους Fédération de la Haute Couture et de la Mode και παρ’ όλους τους περιορισμένους οικονομικούς πόρους που διαθέτει, κατάφερε να ξεχωρίσει με έναν άκρως θετικό απόηχο, αφού πρωταγωνιστές της haute couture συλλογής του ήταν διαφόρων εθνικοτήτων curvy μοντέλα, αποδεικνύοντας περίτρανα τη σημαντικότητα του inclusivity και στις συλλογές υψηλής ραπτικής.

Η SS21 συλλογή παρουσιάστηκε μέσα από ένα lookbook, πρωταγωνίστρια στο οποίο ήταν ένα από τα πιο γνωστά curvy μοντέλα, η Precious Lee. “Θέλουμε να δημιουργήσουμε τον δικό μας φανταστικό κόσμο, μέσω της μόδας και της τέχνης, αλλά, από την άλλη, θέλουμε ο θεατής να μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του μέσα στις δημιουργίες μας” τονίζει το ανατρεπτικό σχεδιαστικό δίδυμο.

Η συλλογή είναι μία ωδή στο γυναικείο σώμα, μία γιορτή διαφορετικών σωματοτύπων.

Οι σχεδιαστές εμπνευσμένοι από στολίδια αρχαίων πολιτισμών και χρησιμοποιώντας συνολικά 500.000 κρύσταλλα Swarovski για όλη τη συλλογή, παρουσίασαν εκπληκτικές δημιουργίες που αναδεικνύουν εκπληκτικά κάθε σώμα, όπως μοναδικά “netted” φορέματα, κοστούμια με ιδιαίτερες λαμπερές λεπτομέρειες, αλλά και περίτεχνα φορέματα που τονίζουν ιδανικά κάθε μπούστο.

To Brand Area έχει θέσει πολύ υψηλά τον πήχη στο μέλλον της μόδας. Συνδυάζοντας με τον πιο δημιουργικό τρόπο την αληθινή ομορφιά με την τέχνη, η έννοια της ποικιλομορφίας και της συμπερίληψης αποκτούν ευρύτερη υπόσταση, αγκαλιάζοντας όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου size, χρώματος και εθνικότητας.

Πρόκειται για ένα από τα πιο ανερχόμενα, αλλά και πολλά υποσχόμενο fashion brand και σίγουρα περιμένουμε πολλά από αυτό!

Η Κερασία είναι Φιλόλογος με Master στις Δημόσιες Διεθνείς Σχέσεις και σπουδές στο Digital Marketing. Ανήκει στην ομάδα του PINTOLIFE γιατί πιστεύει πως η απόλυτη εσωτερική και εξωτερική ομορφιά βρίσκεται στην ποικιλομορφία!

Proud Editor
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status