Η καμπάνια “Gay is ok” της εταιρείας Lush Cosmetics

 • Νέα  • Η καμπάνια “Gay is ok” της εταιρείας Lush Cosmetics

Η καμπάνια “Gay is ok” της εταιρείας Lush Cosmetics

Η εταιρία καλλυντικών Lush εδραιώθηκε παγκοσμίως για να μας δείξει μία διαφορετική πτυχή στην περιποίηση και τα καλλυντικά. Χειροποίητα καλλυντικά με γνώμονα την αγάπη για το περιβάλλον και τις διαφορετικές πτυχές και ανάγκες του κάθε ανθρώπου.

Το 2018 εντάχθηκε στην κορυφή της λίστας Forbes των Η.Π.Α. για τη συμμετοχή της στη διαφορετικότητα. Η δράση όμως δεν σταματά μόνο στην παρασκευή προϊόντων με ωραία εμφάνιση και μυρωδιές που σε κάνουν να θες να μπεις σε ένα κατάστημά τους.

Κάθε χρόνο συμμετέχει στην δράση για τη στήριξη της LGTB κοινότητας προωθώντας προϊόντα με χαρακτηριστικό σύνθημα το “Gay is ok”, στηρίζοντας έτσι τις δράσεις οργανώσεων ανά τον κόσμο ανεξαρτήτου φύλου και σεξουαλικών προτιμήσεων. Στις περισσότερες διαφημίσεις της, τα πρόσωπα που προβάλλονται είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, καθημερινές εικόνες και φυσικές εκφράσεις.

photo via Lush

Από το 2015 δεν σταματά επίσης και η δράση της στην μείωση συσκευασιών – βιοδιασπώμενες και φιλικές προς το περιβάλλον με σήμα ανακύκλωσης – και παραγωγή προϊόντων χωρίς ύπαρξη συσκευασιών με το χαρακτηριστικό σύνθημα “get naked”.

Οι υπόλοιπες συσκευασίες συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανακύκλωσης εντός των καταστημάτων. Οι πρώτες ύλες αιθέριων ελαίων, κόκκων καφέ, βοτάνων συλλέγονται από μικρούς παραγωγούς στα πλαίσια δράση του κοινωφελούς εμπορίου (“fair trade”). Στην Ελλάδα τα τελευταία δύο χρόνια λειτουργεί φυσικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη και υποστηρίζονται και ηλεκτρονικές αγορές (https://lush.gr).

Για όλα τα παραπάνω σίγουρα αξίζει μια δοκιμή γιατί όλοι είμαστε διαφορετικοί και όλοι πρέπει να φροντίζουμε τον πλανήτη που κατοικούμε.

Είμαστε μία μοναδική ομάδα!

Pinto Team