Η Barbie υποστηρίζει και προάγει τη διαφορετικότητα

 • Diversity  • Η Barbie υποστηρίζει και προάγει τη διαφορετικότητα
barbie diversity

Η Barbie υποστηρίζει και προάγει τη διαφορετικότητα

Η Barbie είναι ένα brand που πρεσβεύει παγκοσμίως τη διαφορετικότητα και την ισότητα στο χώρο της κούκλας, προάγοντας έτσι το σεβασμό απέναντι στην ποικιλομορφία.

Προσφέρει στα κορίτσια μια μεγάλη γκάμα σε κούκλες, με πολλές αποχρώσεις δέρματος, χρώματα ματιών & μαλλιών, διαφορετικούς σωματότυπους και μοδάτα σύνολα και αξεσουάρ για να επιλέξουν.

Μέσα από τη σειρά Fashionistas, η Barbie ενισχύει την αυτοπεποίθηση των κοριτσιών και τους εμπνέει να βρουν την κούκλα που τους ταιριάζει. Τα τελευταία πέντε χρόνια, η σειρά έχει εξελιχθεί, ώστε να αντιπροσωπεύει περισσότερο τα κορίτσια εισάγοντας 170+ νέα looks, με στόχο να καταρριφθούν τα στερεότυπα.

Περισσότερα χρώματα δέρματος, μαλλιών και υφές, χρώματα ματιών και σχήματα προσώπου.

Διαφορετικότητα στον σωματότυπο, που περιλαμβάνει ψηλό, μικροκαμωμένο και με καμπύλες. Κούκλες με αναπηρίες, συμπεριλαμβανομένης της κούκλας με προσθετικό μέλος και της κούκλας με αναπηρικό αμαξίδιο και ράμπα. Νέο Ken, με πολλά χρώματα δέρματος και διάφορους σωματότυπους, χρώματα στα μάτια και διαφορετικά χτενίσματα.

Η Mattel προσφέρει πλέον κούκλες Barbie με 5 σωματότυπους, 22 χρώματα δέρματος, 76 χτενίσματα, 94 χρώματα μαλλιών και 13 χρώματα ματιών και παράλληλα οι κούκλες Ken κυκλοφορούν σε 4 σωματότυπους, 18 χτενίσματα, 13 χρώματα δέρματος, 9 χρώματα ματιών και 22 χρώματα μαλλιών.

Το 2021, η Barbie συνεχίζει να προάγει το σεβασμό απέναντι στη διαφορετικότητα ανά τον κόσμο, προβάλλοντας μια πολυδιάστατη άποψη για την ομορφιά και τη μόδα προσθέτοντας στη σειρά κούκλες που προάγουν τη συμπερίληψη και την ένταξη:

Barbie χωρίς μαλλιά

Θέλοντας να αναδείξει τις τάσεις των μαλλιών από την πασαρέλα μέχρι την καθημερινότητα. Έτσι, λοιπόν, αν ένα κορίτσι αντιμετωπίζει πρόβλημα απώλειας μαλλιών, μπορεί να «δει» τον εαυτό του μέσα από αυτή την κούκλα.

alopecia barbie

Ken σε αναπηρικό αμαξίδιο

Μετά την εκδήλωση αγάπης των θαυμαστών για την Barbie σε αναπηρικό αμαξίδιο, παρουσιάζεται για πρώτη φορά ο Ken σε αναπηρικό αμαξίδιο. Επιπλέον, επεκτείνεται η γκάμα της Barbie σε αναπηρικό αμαξίδιο με ανανεωμένη εμφάνιση που συνοδεύονται από αξεσουάρ όπως ένα τσαντάκι μέσης και γυαλιά ηλίου ή σκουλαρίκια, καθώς και μια ράμπα που είναι συμβατή με το Barbie Dreamhouse.

Barbie με πρόσθετο μέλος

Το 2019, η Barbie κυκλοφόρησε κούκλες που παρουσιάζουν μόνιμες αναπηρίες. Στη σειρά συμπεριλαμβανόταν μια κούκλα με προσθετικό μέλος, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον 12χρονο Jordan Reeves τότε, που είχε σαν αποστολή να βρει δημιουργικούς τρόπους που βοηθούν τα παιδιά με αναπηρίες να ανακαλύψουν μια εμπειρία παιχνιδιού που θα τους αντιπροσωπεύει.

barbie prosthetic leg

Barbie με λεύκη

Σκοπός της Barbie είναι να επαναπροσδιοριστεί τι σημαίνει να είσαι «Barbie» ή να μοιάζεις με «Barbie» και γι᾽ αυτό το σκοπό δημιουργήθηκε στη βασική σειρά Fashionistas μια κούκλα με λεύκη.

Η κούκλα αυτή προτρέπει τα κορίτσια να παίξουν ακόμα περισσότερο με ανθρώπους γύρω τους.

Για να σχεδιαστεί αυτή η κούκλα, η Mattel συνεργάστηκε με έναν δερματολόγο, ώστε να εξασφαλίσει ότι η λεύκη στην Barbie παρουσιάζεται σωστά. Πέρσι, αναρτήθηκε στη σελίδα της Barbie στο Instagram @BarbieStyle, το πρωτότυπο της κούκλας και έγινε το post με τα περισσότερα like της σελίδας.

Στην ίδια σειρά υπάρχουν επίσης: ο Ken σε αναπηρικό αμαξίδιο, ο Ken με μαλλιά afro, η Barbie με πιο ανοιχτό χρώμα δέρματος, ο Ken με μακριά μαλλιά και ο πρώτος κοκκινομάλλης Ken.

Η Lisa McKnight, Senior Vice President και Global Head of Doll της Barbie δήλωσε:
«Ως η πιο διαφοροποιημένη σειρά fashion κούκλας στην αγορά, αναλαμβάνουμε μεγάλη ευθύνη για την καλύτερη απεικόνιση του κόσμου γύρω μας και γνωρίζουμε ότι υπάρχουν σημαντικά οφέλη από την έκθεση των παιδιών σε κούκλες με διαφορετικό χρώμα δέρματος, τύπους μαλλιών, δυνατότητες και πολλά άλλα. Είμαστε περήφανοι που προσφέρουμε ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα διαφορετικών επιλογών με την τελευταία σειρά Barbie Fashionistas, ώστε περισσότερα παιδιά να βλέπουν τον εαυτό τους να αντανακλάται σε αυτή τη σειρά με κούκλες.»

Οι προσπάθειες της Barbie για την προβολή και την ένταξη της διαφορετικότητας αναγνωρίζονται.

Οι 7 από τις 10 σε υψηλότερες πωλήσεις κούκλες ήταν κούκλες με διαφορετικότητα, συμπεριλαμβανομένης της κούκλας που χρησιμοποιεί το αναπηρικό αμαξίδιο. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, και οι δύο κούκλες Barbie με αναπηρικό αμαξίδιο ήταν οι #1 και #2 Fashionistas σε πωλήσεις, ενώ παγκοσμίως, η #1 Fashionistas σε πωλήσεις του 2019 ήταν μια Barbie με σκούρο τόνο δέρματος, άφρο μαλλιά και καμπύλες.

Το 2021 επεκτείνεται η σειρά, ώστε να συμπεριληφθεί μια κούκλα με λεύκη με καυκάσιο τόνο δέρματος καθώς συνεχίζεται να επαναπροσδιορίζεται τι σημαίνει να «μοιάζεις με την Barbie».

Είμαι η Μαίρη και είμαι η εμπνεύστρια και δημιουργός του PINTOLIFE. Ζώντας η ίδια με λεύκη τα τελευταία 13 χρόνια, γνωρίζω τις δυσκολίες και τις ευτυχίες της ποικιλομορφίας και της συμπερίληψης και έχω αφοσιωθεί πλέον στην ανάδειξή τους. Ταξιδεύω σε ολόκληρο τον κόσμο από το 2006 ως VIP Αεροσυνοδός και Travel Blogger και στόχος μου είναι να εμπνέω και να υποστηρίζω καθημερινά όσους ονειρεύονται μία επιτυχημένη καριέρα και μία ισορροπημένη ζωή, απαλλαγμένη από αρνητικά συναισθήματα.

Founder
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status