Adaptive: η συλλογή της Tommy Hilfiger για άτομα με αναπηρία

 • Diversity  • Adaptive: η συλλογή της Tommy Hilfiger για άτομα με αναπηρία
tommy hilfiger adaptive 2

Adaptive: η συλλογή της Tommy Hilfiger για άτομα με αναπηρία

Σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της ύπαρξής της, η βιομηχανία της μόδας έχει οικοδομηθεί πάνω σε θεμέλια αποκλεισμού. Το μεγαλύτερο μέρος του μάρκετινγκ έχει ως επί το πλείστον επικεντρωθεί σε μια σαγηνευτική έκδοση του απρόσιτου, προωθώντας μία εικόνα προϊόντων που είναι διαθέσιμα μόνο σε όσους είναι κοντά στο “τέλειο.

Αυτό το στερεότυπο αποφάσισε να ανατρέψει η εταιρεία Tommy Hilfiger παρουσιάζοντας τη νέα συλλογή ρούχων Tommy Hilfiger Adaptive, αποκλειστικά σχεδιασμένη για άτομα με αναπηρία.

Η συγκεκριμένη συλλογή έχει δημιουργηθεί για να διευκολύνει το ντύσιμο των ενηλίκων αλλά και των παιδιών με αναπηρία. Πρόκειται για μία καινοτόμα, αλλά και αμιγώς προσδοκώμενη κίνηση του οίκου, ο οποίος πιστός στη διαφορετικότητα που τον χαρακτηρίζει, έχει στοχεύσει να κάνει πιο εύκολη και ευχάριστη την καθημερινότητα των ατόμων με αναπηρία.

Δεδομένου ότι σήμερα, πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζούνε με κάποια μορφή αναπηρίας, το ζήτημα της καθημερινής ένδυσης είναι αναμφίβολα μία πρόκληση.

Ο ίδιος ο Tommy Hilfiger είναι πατέρας παιδιών με αυτισμό, κάτι το οποίο τον έχει ευαισθητοποιήσει ιδιαίτερα και τον ώθησε να ασχοληθεί με τον σχεδιασμό ρούχων για ανθρώπους με αναπηρία, αποσκοπώντας να παρουσιάσει λύσεις που κάνουν την μόδα προσιτή σε όλους τους ανθρώπους χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις.

Photo Via Tommy.com

O Tommy Hilfiger είναι πατέρας παιδιών με αυτισμό, κάτι το οποίο τον έχει ευαισθητοποιήσει ιδιαίτερα και τον ώθησε να ασχοληθεί με τον σχεδιασμό ρούχων για ανθρώπους με αναπηρία, αποσκοπώντας να παρουσιάσει λύσεις που κάνουν την μόδα προσιτή σε όλους τους ανθρώπους χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις.

Οι απλές καθημερινές συνήθειες, είναι κάτι που πολλοί από εμάς θεωρούν δεδομένο.

Κάποιες πραγματικές “μάχες” της καθημερινότητας, όπως η τοποθέτηση ενός πρόσθετου μέλους σε ένα τζιν παντελόνι, η αντιμετώπιση προβλημάτων ευαισθησίας που σχετίζονται με τον αυτισμό ή η προσπάθεια να κουμπώσει κανείς το φερμουάρ ενός σακακιού με το ένα χέρι, δημιουργούν μια ολόκληρη και συγκεκριμένη αγορά μόδας, η οποία μπορεί να απευθυνθεί σε πολλούς καταναλωτές, παρέχοντάς τους ταυτόχρονα περισσότερη ελευθερία και αυτοπεποίθηση.

Η συλλογή του Tommy Hilfiger Adaptive παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ την Άνοιξη του 2016 και απευθυνόταν σε παιδιά, ενώ ακολούθησε η συλλογή για ενήλικες το Φθινόπωρο του 2017. Η συλλογή θα κυκλοφορήσει σύντομα στην Ευρώπη, στην Αυστραλία και στην Ιαπωνία, δίνοντας σε ένα μεγάλο κοινό με αναπηρίες την δυνατότητα να ακολουθήσει την μόδα χωρίς κανένα περιορισμό.

Όσο για την πρακτικότητα των ρούχων, αυτή είναι πραγματικά καλύτερη απ ́ ό,τι θα μπορούσε κανείς να φανταστεί.

Photo Via Tommy.com

H συλλογή περιλαμβάνει ρούχα με μαγνητικά κλεισίματα και ειδικά φερμουάρ (ή και καθόλου) προκειμένου να εξυπηρετούν ανθρώπους με περιορισμένη κινητικότητα.

Η συλλογή Tommy Hilfiger Adaptive για το καλοκαίρι του 2020, διαθέτει πολύ ιδιαίτερα κομμάτια, όπως ένα color-blocked jacket με τα εμβληματικά χρώματα του οίκου, παντελόνια και πανωφόρια χωρίς φερμουάρ, κλασικά καρώ πουκάμισα με μόνο ένα κουμπί, ειδικά τροποποιημένα shorts για να φοριούνται εύκολα, εκπληκτικά polo φορέματα και ριγέ shirt- dresses.

Χαρακτηριστικό είναι ότι η συλλογή περιλαμβάνει ρούχα με μαγνητικά κλεισίματα και ειδικά φερμουάρ (ή και καθόλου) προκειμένου να εξυπηρετούν ανθρώπους με περιορισμένη κινητικότητα. Επίσης,τα ρυθμιζόμενα στριφώματα, οι βολικές τσέπες, οι φαρδιές γραμμές και τα ανοίγματα με πλευρικές μορφές, είναι κατάλληλα για ανθρώπους με πρόσθετα μέλη και στηρίγματα κάτω άκρων.

Φυσικά, η γυναικεία συλλογή διαθέτει κομμάτια με ανοιχτά ντεκολτέ, ρυθμιζόμενους ιμάντες και ελαστικότητα που προσδίδουν άνεση αλλά και θηλυκότητα χωρίς κανένα περιορισμό.

Ως μία από τις πρώτες και μοναδικές εταιρείες μόδας που προχωρούν σε μία τέτοια κίνηση, ο οίκος Tommy Hilfiger αναγνωρίζει ότι για τα άτομα με αναπηρίες, το να ντύνεσαι δεν είναι πάντα το πιο εύκολο πράγμα. Ξεκίνησε το 2017 και τώρα διανύοντας την τρίτη σεζόν του, η συλλογή Tommy Hilfiger Adaptive, στοχεύει να κάνει το χώρο της μόδας προσιτό και προσβάσιμο σε όλους τους ανθρώπους.

Photo Via Tommy.com

O οίκος Tommy Hilfiger αναγνωρίζει ότι για τα άτομα με αναπηρίες, το να ντύνεσαι δεν είναι πάντα το πιο εύκολο πράγμα. Ξεκίνησε το 2017 και τώρα διανύοντας την τρίτη σεζόν του, η συλλογή Tommy Hilfiger Adaptive, στοχεύει να κάνει το χώρο της μόδας προσιτό και προσβάσιμο σε όλους τους ανθρώπους.

Για τη συλλογή του Φθινόπωρο-Χειμώνας 2018, ο Tommy Hilfiger δημιούργησε μια καμπάνια-βίντεο ενός λεπτού παρουσιάζοντας ανθρώπους να κάνουν αυτό που αγαπούν και να αγκαλιάζουν τον πραγματικό τους εαυτό, στοχεύοντας να γιορτάσει τη δύναμη που κρύβεται σε κάθε μορφή αναπηρίας.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η ταινία μικρού μήκους σκηνοθετήθηκε από τον Τζέιμς Ραθ, ο οποίος γεννήθηκε με οφθαλμικό αλμπινισμό.Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Tommy Hilfiger, ο εκδημοκρατισμός της μόδας είναι μια από τις βασικές αξίες στις οποίες βασίστηκε η εταιρεία.

Η συλλογή Tommy Hilfiger Adaptive συνεχίζει να βασίζεται σε αυτό το όραμα της ένταξης, μετασχηματίζοντας τον τρόπο με τον οποίο η βιομηχανία της μόδας καθορίζει την ποικιλομορφία και εξυπηρετώντας τις ανάγκες των ατόμων με αναπηρίες.

Η Κερασία είναι Φιλόλογος με Master στις Δημόσιες Διεθνείς Σχέσεις και σπουδές στο Digital Marketing. Ανήκει στην ομάδα του PINTOLIFE γιατί πιστεύει πως η απόλυτη εσωτερική και εξωτερική ομορφιά βρίσκεται στην ποικιλομορφία!

Proud Editor
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status