5 τρόποι να τονώσεις την αυτοπεποίθηση σου εν μέσω καραντίνας

 • PintoLife  • Living  • 5 τρόποι να τονώσεις την αυτοπεποίθηση σου εν μέσω καραντίνας
sofia gkotzi

5 τρόποι να τονώσεις την αυτοπεποίθηση σου εν μέσω καραντίνας

ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΓΚΟΤZΗ – Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής & Pilates Instructor

Αναμφίβολα, αυτή την εποχή οι καταστάσεις που βιώνουμε, ο εγκλεισμός και η πανδημία μας έχουν κάνει να αισθανόμαστε πιο υποτονικοί και γεμάτοι άγχος για το κάθε τι. Είναι μία περίοδος που η ψυχολογία όλων δέχεται ένα τεράστιο πλήγμα.

Ωστόσο, δεν πρέπει να παραμελούμε το σώμα και τον οργανισμό μας. Είναι μία ευκαιρία για στροφή προς τα «μέσα» μας και εσωτερική αναζήτηση.
Παρακάτω θα δούμε 5 τρόπους ώστε να τονώσουμε και αυξήσουμε την αυτοπεποίθησή μας, ξαναφέρνοντας την ενέργεια στη ζωή μας.

1. Για σένα νοιάσου και ΓΥΜΝΑΣΟΥ

Η άσκηση είναι ένας τρόπος παραγωγής ενδορφινων και σεροτονίνης, που είναι οι ορμόνες της χαράς και της ευχαρίστησης. Βρες το είδος της γυμναστικής που σου ταιριάζει και αφιέρωσε ένα 30λεπτο καθημερινά είτε από 1 ώρα 3 φορές την εβδομάδα. Υπάρχουν πλέον πάρα πολλά αξιόλογα προγράμματα γυμναστικής online είτε live είτε on demand που μπορείς να παρακολουθήσεις.

Έστω και ένας απλός περίπατος είναι ικανός να σε βοηθήσει να αδειάσεις το μυαλό σου και να δεις τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία.

2. Διατροφή

Φρόντισε να ακολουθείς μία διατροφή ισορροπημένη σε θρεπτικά συστατικά και με επαρκείς θερμίδες ομοιόμορφα μοιρασμένες μέσα στην ημέρα. Σίγουρα υπάρχουν μέρες που θα ξεφύγουμε και στην ποσότητα αλλά και στην ποιότητα του φαγητού. Διώξε τις τύψεις!

Απόλαυσέ το, ξεπέρασέ το και συνέχισε τα υπόλοιπα σου γεύματα κανονικά.

3. Διαλογισμός

Ένα από τα πράγματα που εμένα προσωπικά με βοήθησαν πάρα πολύ (από την πρώτη κιόλας καραντίνα) να τονώσω την αυτοπεποίθηση μου και να γεμίσω το μυαλό μου με θετικές σκέψεις και αισιοδοξία, ήταν ο διαλογισμός.

Ούσα αρχάρια και εγώ σε αυτό, δοκίμασα μέσα από διάφορα βίντεο να αφιερώνω 10-15 λεπτά καθημερινά για τον εαυτό μου και ΜΟΝΟ. Διώχνοντας κάθε περιττή σκέψη του νου και παίρνοντας συνειδητές και ουσιαστικές αναπνοές. Μπορώ να πω ότι στην αρχή μου φάνηκε αρκετά δύσκολο να συγκεντρωθώ, ωστόσο κάθε φορά ένιωθα όλο και πιο παρούσα στη στιγμή!

4. Άλλαξε τη ρουτίνα σου

Είναι πολύ φυσιολογικό να σε έχει κουράσει η καθημερινότητα και ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσονται τα πράγματα στην ζωή σου. Το μόνο που μπορείς να κάνει είναι να το αλλάξεις, και αυτό είναι στο χέρι σου.

Άλλαξε κάποιες συνήθειες σου και δοκίμασε να κάνεις κάτι διαφορετικό. Για παράδειγμα, άλλαξε τον περίπατο που κάνεις, ακολούθησε μία άλλη διαδρομή που δεν την έχεις ξανά κάνει ή έχεις πολύ καιρό. Δοκίμασε να πάρεις τον καφέ σου ή το σνακ σου από κάποιο άλλο μαγαζί. Ξεκίνα ένα νέο χόμπι ή άθλημα (που να το επιτρέπει η κατάσταση) ή είδος άσκησης.

Πολύ μικρές αλλαγές μπορούν να μας δώσουν μια ευχάριστη νότα στην καθημερινότητά μας.

5. Μην παραμελείς τον εαυτό σου!

Το ότι μπορεί να μην συναναστρέφεσαι με πολύ κόσμο δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραμελείς την εξωτερική σου εμφάνιση. Φόρεσε ωραία και άνετα ρούχα στην βόλτα σου ή κατά την διάρκεια της γυμναστικής σου ή ακόμα και μέσα στο σπίτι σου.

Μπορείς να κάνεις άπειρες μάσκες προσώπου και μαλλιών (ναι ναι απευθύνομαι και σε άντρες). Ανάδειξε τα δυνατά σου σημεία και θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις καλή διάθεση και αγάπη για τον εαυτό σου.

Το καλύτερο tip το άφησα για το τέλος.

ΧΑΜΟΓΕΛΑ! Ένα απλό χαμόγελο μπορεί να επηρεάσει θετικά εσένα και τους γύρω σου. Είναι τόσο απλό και εύκολο. Ακόμα και ένα ψεύτικο χαμόγελο μπορεί να σε βοηθήσει ώστε μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα να το μετατρέψεις σε αληθινό.

Η μόνη λύση είναι να αποδεχτούμε την κατάσταση και να μην στεναχωριόμαστε και ρίχνουμε την αυτοπεποίθηση μας για πράγματα που δεν μπορούμε να αλλάξουμε! Όλα περνούν και κάποια στιγμή θα είμαστε ελεύθεροι και πάλι να απολαύσουμε κάθε καλό της ζωής μας.


Είμαστε μία μοναδική ομάδα!

Pinto Team
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status